|
|
Nyhed
Tilbage til oversigten
| Klubben går på sommerferie |  | | Fredag den 19. Juni 2026, Skrevet af Michael Vork Larsen |  |
Dataklubben går på tidlig sommerferie i år, da vi ikke har været i stand til at finde åbningsvagter til de to resterende klubaftener.
Klubaftener den 19. og 26. juni vil derfor ikke blive afholdt og man må forvente at klubben disse dage i tidsrummet 19:00-21:30 er lukket.
Klubben åbner op igen på den anden side af sommerferien, med første klubaften fredag den 14. august.
Bestyrelsen ønsker en rigtig god sommerferie til alle.
|
|